Neden Başkent Okulları?
1. İyi öğretmen iyi eğitimin en önemli unsurudur. Öğretmenlerimizi özenle seçerek kurumumuzda görevlendiririz. Öğretmenlerimizin çalışma azimlerini ve motivasyonlarını arttırmak için her türlü maddi ve manevi destek sağlarız.
2. Sınıf içerisinde öğretmen öğrenci etkileşiminin önemini bilir, öğrencilerimizi takip ederiz.. Öğretmenlerimiz, öğrencilerimizin merakını uyandıracak, ilgisini çekecek, öğrenme tutkusu yaratacak şekilde bilgi ile güncel yaşam arasında bağ kurarak ders anlatırlar.
3. Liselere giriş ve yükseköğretim kurumları sınavlarına hazırlık süreçlerinde: Hafta sonu kursları, bire bir etütler, grup etütleri, tarama ve deneme sınavları, rehberlik ve danışmanlık hizmetleri gibi destekleyici çalışmalar yaparak öğrencilerimizin bu çalışmalardan eşit derecede yararlanmalarını sağlarız.
4. Çocuklarımıza küçük yaştan itibaren matematik ve İngilizce derslerinin yaşamlarında önemli bir anahtar rolü üstleneceğini anlatırız. Anasınıfından itibaren oyunlarla matematik öğretir, matematik kavramlarıyla erkenden tanışmalarını sağlarız.
Öğrencilerimize öğrendikleri matematiğin gerçek dünyanın bir parçası olduğunu ve matematiği öğrenmenin sadece gelecekte değil, şimdi de onlar için neden önemli olduğunu öğretiriz.
Cambridge eğitim programı çerçevesinde ana dili İngilizce olan öğretmenler görevlendirerek yabancı dili etkin bir şekilde öğretiriz. Matematik, tarih, coğrafya, ekonomi gibi derslerin temel kavramlarını İngilizce olarak duymalarını sağlarız. Bu sayede her platformda kendini ifade edebilen ve ülkesini temsil edebilen nitelikte bireyler yetiştiririz.
5. Öğrencilerimize sadece soyut bilgi vermekle kalmayıp alanında yetkin öğretmenlerimiz ile laboratuvar ortamında öğrenci merkezli deneyler yaptırarak eğitimin daha kalıcı olmasını sağlarız. (Kimya, fizik, biyoloji ve fen bilimleri laboratuvarları) Çeşitli müfredat konularını 3D odasında üç boyutlu bir şekilde izleyerek pekiştiririz.
6. Öğrencilerin bireysel ve fiziksel farklılıklarını gözeterek sporu yaşam biçimi haline dönüştürmelerini sağlar, ilgi ve yetenekleri doğrultusunda sanatsal yaratıcılıklarını destekleriz.
7. Çukurova Üniversitesinin öğretim üyeleriyle gerçekleştirilen “Bilim Buluşmaları”, pazartesi konuşmaları, lobi konserleri, paylaşmaya değer fikirler, ekoloji, satranç, robotik kodlama, akıl oyunları, drama gibi müfredat dışı etkinlikler ile öğrencilerimizin kişisel gelişimleri için fırsatlar yaratarak öğrencilerimize yaşam becerileri kazandırırız.
8. Okullarımız kuralların uygulandığı alanlardır. Başarı ve iyi davranışlar ödüllendirilir, başarısızlıklar görmezden gelinmez. Olumsuz davranışların derecesine göre sonuçları olup öğrencilerimize toplumsal kuralları öğretiriz. Zararlı alışkanlıklardan korunmaları için öğrencilerimizi bilinçlendiririz.
9. Okulumuzda Atatürkçülük kavramını içi boş bir kavram olarak değil, somutlaştırarak öğretiriz. Öğrencilerimiz Osmanlı İmparatorluğu’nun son dönemlerinde Adana’da, İzmir’de, İstanbul’da yabancı ülke bayraklarının dalgalandığını ve bu bayrakların Milli Mücadele ile Mustafa Kemal ve silah arkadaşları tarafından indirildiğini, kadınlarımızın medeni haklara Atatürk cumhuriyeti sayesinde kavuştuklarını, bilim ve çağdaşlık yolunun cumhuriyet sayesinde açıldığını bilirler.
YOK ASLINDA BİRBİRİMİZDEN FARKIMIZ AMA BİZ, BAŞKENT OKULLARIYIZ.